Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator/ka ds. inwentaryzacji (Wrocław, Toruń, Łódź)
Miejsce pracy: Wrocław, Toruń, Łódź
Obowiązki:- bezpośredni nadzór inwentaryzacji na podległym regionie obejmującym północną i część centrum Polski,
- koordynacja pracy liderów inwentaryzacji,
- aktywne uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych z potencjalnymi klientami,
- dbanie o relacje z aktywnymi klientami,
- zarządzanie regionem i kilkuosobowym zespołem o strukturze rozproszonej,
- dbanie o wysoką motywację i zaangażowanie podległych pracowników,
- odpowiedzialność za powierzony sprzęt.
- raportowanie do kadry zarządzającej.
Wymagania: - doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętności koordynacyjne,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- otwartość na częste podróże służbowe.
Oferujemy: - pracę w stabilnej organizacji nastawionej na rozwój,
- atrakcyjne wynagrodzenie plus pakiet premiowy uzależniony od realizacji budżetu,
- niezbędne narzędzia pracy,
- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych,
- realny wpływ na możliwość rozwoju podległego działu.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator/ka ds. inwentaryzacji (Wrocław, Toruń, Łódź)
Miejsce pracy: Wrocław, Toruń, Łódź
Obowiązki:
- bezpośredni nadzór inwentaryzacji na podległym regionie obejmującym północną i część centrum Polski,
- koordynacja pracy liderów inwentaryzacji,
- aktywne uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych z potencjalnymi klientami,
- dbanie o relacje z aktywnymi klientami,
- zarządzanie regionem i kilkuosobowym zespołem o strukturze rozproszonej,
- dbanie o wysoką motywację i zaangażowanie podległych pracowników,
- odpowiedzialność za powierzony sprzęt.
- raportowanie do kadry zarządzającej.
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętności koordynacyjne,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- otwartość na częste podróże służbowe.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej organizacji nastawionej na rozwój,
- atrakcyjne wynagrodzenie plus pakiet premiowy uzależniony od realizacji budżetu,
- niezbędne narzędzia pracy,
- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych,
- realny wpływ na możliwość rozwoju podległego działu.